Alle producten en diensten van Softmaat worden natuurlijk geleverd met een uitgebreide ondersteuning. Hiernaast worden de producten, die generiek zijn ontwikkeld, aangepast op uw bedrijfsvoering. Wij verzorgen voor de implementatie, de initiële begeleiding en een softwarematige ondersteuning van onze producten.

Voor elk product, dat op abonnementsbasis is aangeschaft, verzorgen wij regelmatig updates en upgrades. Hiernaast kunt u via het BaS Webportaal, het hart van al onze software oplossingen, snel beschikken over informatie omtrent onze producten. Zo kunt u de Frequently Asked Questions (FAQ) raadplegen en kunt u onze supportafdeling direct benaderen.

Softmaat levert online oplossingen die volledig met elkaar en met uw bedrijfsvoering kunnen integreren. Dit betekend dat onze producten een optimale aanvulling bieden ten opzichte van uw fysieke bedrijfsprocessen. Softmaat staat voor de kwaliteit van haar producten en verleent uitgebreide ondersteuning aan haar afnemers.

Heeft u ondersteuning nodig bij het aanpassen van diverse software instellingen of wenst u meer gebruik te maken van de uitgebreide functionaliteiten van onze online oplossingen? Neem dan contact op met onze professionele support afdeling via de mail (support@softmaat.nl). Natuurlijk zijn wij ook telefonisch bereikbaar via 0800-SOFTMAAT (0800 - 763 862 28), keuzenummer 2. De supportafdeling is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 – 17.00 uur.

Voor ondersteuning op afstand of online demonstraties gebruiken we teamviewer.  Klik op deze link voor het gebruik van onze Teamviewer ondersteuning.