BaS Verkooppunten
B2C-verkoop voor B2B-bedrijven
Wat zijn BaS Verkooppunten?
U heb een B2B-webshop waar uw klanten, wederverkopers, uw producten bestellen. Zij hebben hun eigen inloggegevens, waarmee hun prijsafspraken en dergelijke geregeld worden. Maar wat als er consumenten op uw website komen die uw producten willen kopen? Veel B2B-bedrijven zijn niet ingericht op het verwerken van enkele kleine orders, zoals B2C-bedrijven. Zij hebben geen inloggegevens en worden van een deel van de (prijs)informatie afgeschermd. Daarom wilt u de consumenten die op uw webshop komen doorsturen naar uw wederverkopers. De BaS Verkooppunten biedt hiervoor de oplossing.
Filter uw verkooppunten
Wederverkopers hebben vaak een breder assortiment dan alleen uw producten. Misschien gebruiken ze uw producten als aanvulling op hun eigen merk en gebruiken ze hun marketingmiddelen om hun eigen producten naar voor te schuiven. Of u levert bijvoorbeeld ook aan partijen die uw producten niet verkopen maar gebruiken. Dit soort partijen kunt u uitsluiten uit uw verkooppunten.
U kunt uw vaste partijen filteren en weergeven in uw verkooppunten. In deze verkooppunten kunt u adres, e-mailadres en telefoonnummer weergeven, zodat consumenten direct contact op kunnen nemen met uw wederverkoper.
Verkooppunten uitbreiden: BaS PartnerShop
U kunt uw verkooppunten nog verder uitbreiden in de BaS WebShop. Daarvoor hebben wij de BaS PartnerShop bedacht.
Lokale wederverkopers hebbben vaak niet de tijd of expertise om een eigen webshop te ontwikkelen of bij te houden. Met een BaS PartnerShop krijgt uw wederverkoper twee pagina’s in hun huisstijl en kleuren en een shop gekoppeld aan uw groothandelsassortiment.
Leer ons kennen
Heeft uw organisatie specifieke werkwijzen en/of gereedschappen?
Wilt u een specifiek combinatie aan modulen, een gesprek of een maatwerk offerte?